Kalender
De vrouwenavond is een gezellige avond voor vrouwen van alle leeftijden. Tijdens de avond wordt er eerst verdieping gezocht via Bijbelstudie, waarna we met elkaar creatief aan de slag gaan.
Tijdstip: Vrijdagavond van 19.30 uur tot 22.00 uur
Locatie: Het Forum
Meer info bij:
Lenie van Dam of Corinda Redert
CONTAINER VERKOOP
Van harte welkom. Wat voor de een geen waarde meer heeft is voor de ander een ‘schat’. De container staat vol met deze ‘schatten’ dus kom gezellig rondkijken en tegen een spotprijsje leuke items scoren. Nieuw bij de container is de koffiecorner. Hier kun je genieten van een kopje koffie of thee met iets lekkers erbij. De koffiecorner is een plaats van ontmoeting… waar je alvast je aankoop kunt bewonderen, óf als je (nog) niets in de container gevonden hebt gezellig kunt genieten van een praatje. Heb je niets nodig uit de container ook dan ben je in de koffiecorner natuurlijk van harte welkom voor ontmoeting, koffie, thee of fris. Graag tot ziens.
Let op ! bij regen geen verkoop en koffieterras
Donderdag 18 juni is de laatste avond van SAT dit seizoen
Zoals jullie van ons gewend zijn gaan we er weer een
Gezellige en lekkere avond van maken!
Vanaf 17.30 zijn jullie welkom en om 18.00 gaan we eten.
Opgeven voor deze avond kan tot maandag 15 juni
Dit ivm het bestellen van eten!
Opgeven kan via de lijst in t forum
Na het eten spelen we nog een paar rondjes bingo
We kijken er weer naar uit om jullie te begroeten!
Team SAT
CONTAINER VERKOOP
Van harte welkom. Wat voor de een geen waarde meer heeft is voor de ander een ‘schat’. De container staat vol met deze ‘schatten’ dus kom gezellig rondkijken en tegen een spotprijsje leuke items scoren. Nieuw bij de container is de koffiecorner. Hier kun je genieten van een kopje koffie of thee met iets lekkers erbij. De koffiecorner is een plaats van ontmoeting… waar je alvast je aankoop kunt bewonderen, óf als je (nog) niets in de container gevonden hebt gezellig kunt genieten van een praatje. Heb je niets nodig uit de container ook dan ben je in de koffiecorner natuurlijk van harte welkom voor ontmoeting, koffie, thee of fris. Graag tot ziens.
Let op ! bij regen geen verkoop en koffieterras
ROMMELMARKT
Onlangs zijn de voorbereidingen voor de jaarlijkse rommelmarkt weer gestart. Noteer in uw agenda dat de rommelmarkt plaatsvindt op ZATERDAG 5 SEPTEMBER. De rommelmarkt is in de tuin van de kerk en in het Forum. Wij rekenen erop dat er in de kramen wederom een groot aanbod komt van leuke tweedehands spulletjes, zo ook in de container. Verder komt er een keur aan andere attracties, denk aan enveloppentrekken, verkoop wenskaarten, grabbelton, eetgelegenheid, etc. Er wordt een gezellig terras (o.a. koffie, thee, limonade) ingericht waar ook het rad van avontuur zal draaien. Voor de kinderen komt er een speel/knutselhoek.
Wat hebben wij nodig voor het welslagen van de rommelmarkt?
• Sowieso voldoende hulp van gemeenteleden…..opgeven is al mogelijk bij de organisatie (Evelien, Leni, Lia, Gertjan en Bert);
• Goede, gebruikte spullen die nog een tweede leven verdienen (geen
meubilair en grote spullen), de inleverdatum wordt later bekend
gemaakt;
• Aardige prijsjes…..vaak ligt er nog meer dan u denkt ongebruikt op
zolder of in een hoekje in de kast, of mogelijk via het werk leuke
relatiegeschenken
• Tasjes met boodschappen (als prijs). We rekenen erop dat op 5 september velen de weg naar de tuin en het Forum weten te vinden. In de volgende edities van het Kerknieuws zal meer nieuws komen over de rommelmarkt.
Evelien, Lia, Leni, Gertjan en Bert.
